Forum

koszi9

 

Jak zwykle kiedy mam coś napisać na blogu, mój mózg strajkuje i tworzę same niestylistyczne bełkoty, miałkie i niespójne. (Świetne intro, wiem :D)

Po pierwsze, nie byłam na żadnym festiwalu, ale szydełkowe wdzianko podbiło moje serce i jestem już gotowa (przezorny zawsze ubezpieczony) na każdy muzyczny event!

Po drugie, zamiast w nieznośny upał siedzieć w jakimś chłodnym miejscu (obawiam się, że u mnie w domu to tylko lodówka), to z Asią wybrałyśmy się na poszukiwania pleneru.  Jak to zwykle bywa najlepszą miejscówkę znalazłyśmy przypadkiem, kiedy zmęczone upałem klapnęłyśmy (dosłownie) w Forum. Lemoniada i burger to zestaw idealny, szkoda tylko, że najpierw to pochłonęłam, a dopiero potem zrobiłyśmy zdjęcia. Ups.

Wracam już na bloga,obiecuję!

more soon!

koszi8

koszi5

koszi4

koszi1

koszi61

koszi2

koszi7

pics by Asia Pałka (http://instagram.com/szakalakka)

3 thoughts on “Forum

Skomentuj

