let it snow

dsc_0049-dobre12

10 dni do świąt. Tylko 10!

Mimo świecących gwiazdek w pokoju, kubków z reniferami i „Christmas” Michaela Buble w tle, wciąż nie poczułam atmosfery świat. Nie zdążyłam.

Tęsknię za czasami, kiedy dni odliczane do świąt Bożego Narodzenia dłużyły mi się niemiłosiernie, codziennie szukałam czekoladki w kalendarzu adwentowym,  oglądałam wirujące za oknem płatki śniegu i przy akompaniamencie HIM’a (tak, fińskiego zespołu rockowego) ubierałam z mamą choinkę.

Teraz cudem znalazłam chwilę na wpis, jeszcze łyk kawy, biegnę do pracy, muszę się pouczyć. I tak dzień za dniem. Doceniam teraz bardziej, niż kiedykolwiek wyjścia z Marcinem, czas spędzony z rodzeństwem, przyjaciółmi, spokojne obcowanie ze sztuką.

No właśnie, ze sztuką! W najbliższym czasie obowiązkowo muszę się wybrać na wystawę prac Beksińskiego oraz Rodin’a i Dunikowskiego. Możecie liczyć na relację 😀

Biegnę dalej,

Koszi

dsc_0080mn

dsc_0031m1

dsc_0037-dobre12mndsc_0106m12

dsc_0061n

dsc_0025m1

ph. Alicja Koperska

3 thoughts on “let it snow

Skomentuj

